Obserwatorzy

środa, 16 maja 2012

Jak zrobić w jeansach 'poszarpane dziury'?

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami metodą robienia 'poszarpanych dziur' w jeansach:) Metodę znalazłam niedawno na którymś z kanałów YT (niestety nie mogę teraz tego odnaleźć) i postanowiłam wcielić ją w życie.


Dziura prezentuję się tak:

1. Co jest potrzebne?

  • żyletka ( do nabycia w większości kiosków)
  • nożyczki
  • pęseta
2.  W miejscu gdzie ma znajdować się dziura nacinać materiał w trzech miejscach (wszerz spodni)- w zależności od wielkości "rozdarcia". Jako, że jeans jest materiałem grubym i mięsistym ja nacięłam w 3 miejscach, aby móc bez problemu uzyskać średniej wielkości dziurę. 

3. Następnie wyciągam niebieskie nitki prostopadle do nacięć. Proces jest dosyć długotrwały, ale przy dłuższych ćwiczeniach można złapać wprawę. Ostatecznym krokiem jest 'doprawienie' całości brzegami nożyczek, aby uzyskały bardziej wyrazisty efekt.

6 komentarzy:

  1. skad wziac taka zyletke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można niemalże w każdym kiosku zakupić:)

      Usuń
    2. takim zwyklym? np. ruchu?

      Usuń
  2. A czy można zamiast żyletki użyć skalpel? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,myśle, że bez problemu skalpelek zastąpi żyletkę

      Usuń